I ♥ ULLARED (nu sitter lisa & ler i ett hörn över hur sorglig jag är)

 2011-05-11    20:03:08   av:Jennyhellstrom

som rubriker lyder så ja, jag är ett litet ullaredfreak. tro mig, finns ingen värre än jag
i den här åldern, fråga lisa! haha ♥ vet ej riktigt varför jag tycker det är så roligt, brukar
aldrig riktigt köpa så mycket där, mest småskit som jag behöver. men tycker det är
mysigt att åka dit bara, med fredrik. inte annars faktiskt :')

nu ska vi iaf åka dit igen, nästa vecka blir det. fredrik jag ille & ingegerd (hans mor & mormor)
kommer bli as mys :* hoppas på att få träffa ola-conny & morgan med. hahahah
 liss

hahahah! ullared, fan vad vi ska åka dit efter sommaren! när jag känat pengar och vi förhoppningsvis är på g med körkort! :))

 2011-05-12    10:08:32
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!