hiss & diss

 2011-05-15    20:08:37   av:Jennyhellstrom


Jersey shore! ett otroligt underhållande program där 8st människor
bor under samma tak under flera veckor. allt från bråk, sex, mycket fest
& alkohol. låter rätt patetiskt egentligen men det är sjukt kul & man
fastnar för karaktärerna. mina favoriter är Jwow, snooki & pauly D!

de finns 4säsonger tror jag, 3e visas ibland på mtv. & jag har precis
fixat andra säsongen som jag ska titta på nu :') chaio.

busschaufförer som alltid missar ens hållplats! både när man står synligt & väntar på den men
även när man plingar & ska av och dem glömmer att stanna så man får springa fram & skrika
på dem. inte ruuuuligt alls.. sköt erat jobb, det är ju inte direkt de svåraste i världen..

 Emelie K

Jenny, you're back! :) Me like :)

 2011-05-15    21:23:12
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!