Gold's Gym ♥

 2011-05-31    14:49:31   av:Jennyhellstrom

idag har jag varit på min älskade praktik och arbetsplats, gymmet. har
städat & dansat lite, var inte där så länge för de vill att jag står i
receptionen ikväll & även ha ett spinningpass så det blir fult upp minst
sagt! så nu är jag hemma men ska strax åka in dit (skjuts utav älskling,
snääällt)
, har även tvingat med mig lisa dit för att plugga tillsammans
med mig & hålla mig sällskap :')

när jag kommer dit vid halv 4 så blir det fika tillsammans med Gabriel
m.fl med, nice! vill bara säga att alla som aldrig tränat på Gold's Gym i
huskvarna är varmt välkomna vilken dag som för att testa på en
prova-på-vecka, då får du träna hur mycket du vill, hela veckan! inte fel!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!