funderar på att....

 2011-05-25    13:35:34   av:Jennyhellstrom
byta linje & skola (hata mig inte nu alla i lillebror, det har inget med er att göra, det är
ni som får mig att vilja stanna kvar på skitjohnbauer..)

Jag vill i alla fall byta till naturbruksgymnasiet där jag ska isf gå linjen "djurvård inriktning 
djursjukvård". 
detta är verkligen något för mig! jag älskar djur & skulle mest av allt på
hela den här planeten vilja jobba med dom & kunna hjälpa dom. har mailat skolan & 
väntar nu på svar ifall jag skulle kunna hoppa in på andra året, om det är så att jag måste
gå om 1an så tror jag dock inte att jag kommer orka gå om 2år :/ så får se.. 

Detta är yrkesutgången för dig som vill arbeta hos veterinär, på djursjukhus eller vill söka högskoleutbildning till djursjukskötare. Denna inriktning ger dig kunskap om de flesta olika sällskapsdjur samt häst. Dessutom får du genom kurserna i djursjukvård kompetens för att jobba som djurvårdare speciellt inriktad mot djursjukvård.



 liss

du ska fan dööö om du byter! :O nej, självklart ska du göra det du vill... men fan jenn.. :'( vi ska ju ta studenten tillsammans...

 2011-05-25    14:12:34     URL: http://babicake.blogg.se/
 Anonym

Fan va bäst det kommer bli ! :* delfin och giraffskötare nästa! :D

 2011-05-25    15:07:29
 filllaaan

...

 2011-05-25    16:37:25     URL: http://feliciarobertsson.blogg.se/
 thesswester - inte som alla andra

shit då får du ju gå om så att du går med 95or haha :D

SKITFIN HEADER DU HAR BTW!

 2011-05-26    08:51:49     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!