fredagsmys!

 2011-05-29    09:26:53   av:Jennyhellstrom

i fredags var jag då som sagt med min fina pojkvän. vi var en liten stund på marknaden
i stan med lite vänner men de regnade & var tråkigt så åkte ganska snabbt hem.
stannade till i huskvarna - hyrde lite filmer och åkte sedan till my place & mös massvis.
älskling sov hos mig & dagen efter körde han mig till gymmet - finns inget bättre än en
söt pojkvän med körkort och egen bil,
tjejer - har ni samma tur som jag - utnyttja de!

men nu börjar de bli lite dåligt med nya bilder på mig & baby så ska ta nya nästa gång
jag träffar honom :') det finns ingen i hela världen som kan göra mig så arg som fredrik
kan, haha. men heller ingen som gör mig så glad & lycklig, vill aldrig leva utan honom.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!