sista inlägget för idag,

 2011-07-13    14:28:56   av:Jennyhellstrom
Igår när jag var i stan med hanna så köpte jag mig en myströja från bikbok,
en sån som du har felicia robertsson, hihi. och så köpte jag mig en jet set addicton klocka,
köpte även en exakt likadan till hanna i födelsedagspresent förra veckan & blev så kär att
jag var tvungen att köpa en själv med höhö.  

nu ska jag strax in och träffa min fina vänner innan bion ikväll med älsklingen.
jag och fredrik har slagit vad lite om vem⁄vilka som kommer i den nya harrypotterfilmen,
jag tror bland annat hagrid och fredrik tror hermione, den som har fel ska bjuda på bio
nästa gång. iiiiiih.
haha, min söta katt innan idag. ska vara med hela tiden, är så himla nyfiken.


 FILLAN

wehoo! bästa tröjan<3

ÅH slagsmålsulf!!!! måste se han snart :oo

 2011-07-14    02:00:47     URL: http://feliciarobertsson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!