If I go crazy then, will you still call me superman?

 2011-07-14    10:03:35   av:Jennyhellstrom
åh vad filmen var bra igår, rekommenderar alla att se den! eller har man inte sett de
tidigare filmerna innan så borde man göra det för annars fattar man ingenting!
jag & fräädrik kom hem runt 00.00 igår eller ngt & somnade sedan ganska snabbt in i min
fina pojkväns famn :') minkille. i love u bby, more than what worlds can tell.


nu står jag på gymmet, tröttare än aldrig förr tieeeep. vill bara hem :/ slutar dock om 2h,
ska då hem & chilla framför lite the sims 3 (a) hiiihiihi. senare kanske träffa fredrik?
i don't knooooow really men får se, annars blir det en lugn kväll hemma, behövs känner
jag! puss bye.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!