praktik

 2011-01-25    10:38:56   av:Jennyhellstrom

nyss vaknat, ska strax duscha & äta lite för att sedan åka in till min kära praktikplats -
Gold's gym. är där från 1 - 8 idag så om någon vill så kom gärna förbi & träna lite ;)
vid kl 17.00 är det bodypump, direkt efter det blir det spinning & sen move it!
ska nog vara med på alla 3 om jag orkar!

när jag slutat så ska jag hem till min kära pojkvän & mysa. sover där tills imorgon ♥
ska försöka uppdatera lite hemma hos honom men lovar inget. puss babes
 johanna :)

sv: nej faktist inte :) man lär sig jättefort :D

 2011-01-25    14:36:31     URL: http://johannaasimonsson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!