min helg lite kort

 2011-01-23    21:31:19   av:Jennyhellstrom

sov som sagt hemma hos denna charmiga lilla sak inatt, mysigt som vanligt. vi var båda
rätt trötta så vi såg mest på film & sånt. imorse skulle jag ju egentligen till instruktöruttagningen
men var inte pepp någonstans & hade verkligen panik, blev jätte nervös & började må illa typ :/
så jag struntade i det.. det kommer fler chanser. denna gången var inte min tur helt enkelt.
så jag har spenderat exakt hela dagen tillsammans med min älskling, har hjälpt honom att
plugga inför teoriprovet till körkortet & så har vi sett på desperate housewives ♥
tänkte sova där en natt till men ville hem till min bebiskisse så åkte med 19.55 bussen hemåt.
tack för ett bra dygn my love. du är finast '
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!