MIN DAAAAG

 2011-01-18    21:31:02   av:Jennyhellstrom

min dag har jag spenderat på min praktikplats - Gold's gym i huskvarna. började med
att jag fick vara med på cirkelträning & direkt efter det ett corepass, helt slut var man
efteråt! men haft en riktigt bra dag faktiskt, trivs redan riktigt bra & ser fram imot att
vara där varje tisdag nu framöver :)) nästa vecka är jag där från 13.00 - 20.00 istället för
på morgonen. så kom dit efter skolan då vettja! :))
redan kört 2pass idag men det hindrar inte mig från att köra ett till, blev ett spinningpass nu
på kvällen innan jag gick hem till min kära pojkvän, helt slut ligger jag i hans säng nu &
latar mig medans han ser på handbollen. hoppas att den är slut snart så vi kan mysa lite
framför något desperate housewives avsnitt (a) blir nog inget mer inlägg ikväll, har annat
för mig ;) men hoppas ni haft en bra daaag, nu ska jag fortsätta min kväll med att myyyyysa
gärnet. I looooooove my baby boy. much much ♥
 Fridabäststomeus

ånajs med träning på apu:n (: du kommer ju bli biffen själv nu till sommaren nu då :D <3

 2011-01-19    13:13:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!