kunde inte låta bli

 2011-01-19    15:01:02   av:Jennyhellstrom

fredrik började skolan kl 1 idag & jag skulle börja halv 10, när alarmet ringde i morse
& jag vaknde upp brevid denna sötnosen så kunde jag verkligen inte lämna honom, ville
bara ligga kvar där & gosa in mig i hans mysiga famn. & det gjorde jag också (a)
struntade i skolan & mös några extra timmar istället & det var det lätt värt! ♥

vem skulle tacka nej till att mysa med världens finaste kille? inte jag iaf :))
& mohaha åt er alla som aldrig någonsin kommer ha en chans att få gosa med honom,
för han är min, endast & enbart min! alltid ♥

 thesswester - inte som alla andra

åååh så mysigt :') men det är lugnt för min del, har ju min egna älskling ;) <3

 2011-01-19    16:37:18     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!