JENNY DELAR MED SIG

 2011-01-26    17:17:37   av:Jennyhellstrom

hejhej, arg & sur brud idag = mensen is on his way! jag orkar verkligen inte att det ska
bli att man mår såhär psykiskt jävla dåligt varje gång, har sån galen pms så det är helt sjukt!
det som händer nu då är att det räcker med att fredrik gör något så litet som jag aldrig
skulle reagera över i vanliga fall men som jag rådampar & lipar över nu. är så himla
överkänslig, innan såg jag en komedi & vad tror ni händer? jo, storbabyn jenny sitter & gråter?
helt sinnes.. innan ringde jag min älskling & vad tror ni jag lipar över då? ha, över att jag är
så lipig, haha hallå? blir ju trött på mig själv vid den här perioden i månaden..

hanna, lisa & fredrik. ni alla 3 förtjänar medalj över att ni står ut med mig & mitt klagande.
fredrikälskling, det är dig jag klagar på för ingenting, du står där oskyldig & söt, har inte en
aning om vad du ska göra eller säga.. du får nog ta mest skit, & det gör mig så jävla ledsen
nu när jag tänker efteråt på hur många smällar du får ta imot & ändå står du kvar med
öppna armar. du är min klippa, som jag alltid kan luta mig emot. iloveu. förlåt, ska skärpa mig..

hanna & lisa, förlåt för att jag alltid gnäller ut hos er. men jag älskar er för det, att hur jävlig
& jobbig jag än är ibland så finns ni alltid där. precis vid min sida. även om ni ibland är långt
bort. mina fina vänner ♥ men ni vet att jag ställer upp för er, när som helst.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!