2010

 2011-01-10    22:34:36   av:Jennyhellstrom

ÅRET 2010
Hur har året 2010 varit för dig? – riktigt bra faktiskt!
Bättre än förra året? – ne, kan jag nog inte påstå.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – min fina klass, smögen/gbg, farfar ♥
Har du flyttat under år 2010? – Nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja.
I så fall vilken? finns många. only girl & i love the way you lie part 2 bland annat.
Har du kysst en främling? – nej


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – toppen!
Har du varit kär? - har varit riktigt kär hela året & är fortfarande!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes.
Har du haft ett hemligt förhållande? – Nej.


SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, tur de..
Har någon i din släkt avlidit? – Ja..
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej!
Varit i slagsmål? – Nej.


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja.
I så fall vad? –
Har du skämt ut dig? – har jag nog,
Har du ljugit för en vän? – bara någon vitlögn kanske.
Har du varit ute en hel natt? – beror på tills när man menar en hel?
Har du blivit tagen av polisen? – Nope.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Jaa.

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – John Bauer.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – inte på riktigt så tror jag inte
Hatar du någon på din skola? – Nej.
Har du gjort något framsteg? – hehe, det vet jag inte riktigt..
Haft alla rätt på ett prov? – naa.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Ja!
Har du förlorat en vän? – nej.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – ja :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – aldrig ♥
Har du haft en relation med en vän? – haha nej.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!