sol & värme

 2011-02-20    19:20:19   av:Jennyhellstrom

gud vad jag saknar smögen, resan dit i somras tillsammans med fredrik, ille & ingegerd var
något av det roligaste jag gjort. inte en tråkig stund vare ♥ vi spelade minigolf, åt massa glass,
solade, badade, spelade kort på kvällarna, gick långpromenader osv. vi var även i göteborg
& bodde på 5stjärnigt hotell 3dagar, var på liseberg & gick runt på stan m.m.
längtar till sommaren, jag & familjen ska åka utomlands. vet ej vart än men vi ska bestämma
det nu i veckan troligtvis. sen pratas det även om en utomlandsresa i höst tillsammans med
ille, fredrik m.m. underbart! jag & fredrik ska förhoppningsvis åka någonstans bara han & jag
också, hoppas till smögen (a) vill ha sol & värme nuuuuuuuuu.
 thesswester - inte som alla andra

åååh saknar sommaren! <3

 2011-02-21    08:36:56     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!