läääs

 2011-02-25    21:49:44   av:Jennyhellstrom

mysig bild på mig & bääästi.

nu vill jag först & främst säga lite lite förlåt för att jag varit usel på att kommentera era
bloggar osv. inte haft min älsklings dator på 1.5vecka & har inte orkat sitta vid någon annan
speciellt mycket, därför det är lite dåligt med allt.

men sen vill jag även skälla lite lite, för ni suger också på att kommentera :/
många av er tjatar hela tiden om att jag ska blogga men ni kommenterar aldrig.
klart att jag vill blogga mer om man får lite respons på det man skriver (a) & jag ska skärpa
mig när det gäller att skriva på era också!
 Josefine

Vet precis vad du menar.. Och när det väl står att man har fått en kommentar blir man överlycklig! Och sen visar det sig bara vara en "Hej, anmäl dig till veckans blogg på min blogg bla bla bla.." Sånt suger..



Jag ska kommentera mer iallafall! :D

 2011-02-25    22:55:19     URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!