min älskling.

 2011-04-19    20:17:22   av:Jennyhellstrom

idag har jag & min fredrik varit i min sommarstuga med hundarna, där sprang dom runt som
små barn på julafton, härligt att se! vi låg & solade någon timme sedan gick vi hemåt & gjorde
mat. nu är pojken & tränar i gränna, när han kommer hem så ska vi mysa med film & sånt!
och sen somnar jag nog gott inatt, iborrad i min älsklings famn :')

imorgon ska vi kanske ta bilen in till stan & shooooppa lite. nya byxor, smink & underkläder
står på inköpningslistan! sen blire till att spara pengar till göteborg som är om 1.5vecka ♥
 josefine

jag gick förbi er stuga idag :) fast det var på morgonen (a)

 2011-04-19    22:00:34     URL: http://josskarlsson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!