vill utomlands !

 2010-09-13    18:06:47   av:Jennyhellstrom


gud vad jag är sugen på att dra utomlands! typ till egypten, verkar hur häftigt som helst att åka
dit. någon som varit där som kan säga ifall det är något ni rekommenderar?
Fredriks mamma pratar om att åka utomlands i vinter, till Egypten då har vi som förslag,
då åker nog hon, jag, fredrik, elin, richard & ingegerd. skulle vara underbart verkligen..
men vill dit nu ! / aja, nu ska jag ut och springa en runda med min vän madeleine. chaaaio

 FELICIA

sv; Jag vill ju hålla på med foto och sånt. Men vem vet, dom kanske inte gillade klassen eller något :o Allting händer ju i tvåan vad jag har hört :)

 2010-09-13    19:25:39     URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
 hannii

den bilden längst upp, vet du var den är ifrån? Ser ut som där vi bodde. på makadi palace.! du ska bara veta hur underbart det är. fy faaaaaaan. aslyxigt också ;) åk diiiiy!

 2010-09-14    15:18:50     URL: http://hannabyman.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!