söndag = helg ?

 2010-09-12    20:53:57   av:Jennyhellstrom



snacka om att söndagar inte alls känns som helg, fast ändå gör dom det ?
vad gör ni på söndagar? själv så spenderar jag den helt åt att plugga, lata mig framför tv:n,
tränar ibland, men för det mesta så latar jag mig bara. idag har jag dock fått plugga en hel del,
om man räknar bort att jag lagt ner en tid på bloggen också så har jag faktiskt tränat på min
redovisning som jag ska ha imorgon, skrivit om centrala nervsystemet & om världskrigen!

 FELICIA

sv; Bra det, för jag gillar att läsa din blogg och har saknat den grymt mycket! :O



Jag funderar på att gå Media, men jag har faktiskt ingen aning. Vet många som byter ifrån den linjen nu och jag undrar ifall det är bra..

 2010-09-12    21:25:08     URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!