LISA MOBERG !

 2010-09-30    17:47:34   av:Jennyhellstrom


bästa vännen genom tiderna, alltid ska jag stå vid din sida. alltid!
finns inget som oss två tillsammans, vi är så jävla lika & bäst helt enkelt.
alla har sina svåra stunder, även vi men det är sånt man går igenom tillsammans &
efter det så är man till&med mycket starkare & bättre. jag kan prata med dig om exakt
allting, så som jag inte kan med någon annan. det är för att jag vet att du aldrig dömer mig
& att jag kan lita på dig till 10000%. / jag älskar dig, knasboll. glöm aldrig det :)

 liss

aaw, snuttan. s¨jävla fin är du!

gud så bra vi är tillsammans. det bara är så. jag kan alltid skratta med dig. jag är alltid så jävla glad i din närhet och jag vet att vi klarar allt. jag kommer altid finnas där för dig älskin. jag är så oerhört tacksam över oss två.

 2010-10-01    10:37:53     URL: http://babicake.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!