dödshjälp

 2010-09-16    16:49:42   av:Jennyhellstrom

detta är Chantal Sébire, hon hade en smärtsam & missbildad tumör i ansiktet. hon förlorade
sin lukt, smak & syn. hennes högst önskan var att få dö, men hon blev nekad hjälp.
dagen efter hittades hon död hemma. borde det vara förbjudet med dödshjälp?
& om inte, vilka borde få denna sorts hjälp? vem som helst?

har i svenska uppgift att skriva en artikel, ha argument osv. om ämnet & jag har valt
dödshjälp. ska skriva klart detta tills imorgon. rätt intressant faktiskt!
själv så tror jag att jag tycker att man ska få dödshjälp, om man ex. är helt förlammad i hela
kroppen eller om man ex. är i Chantal's sits liksom.. men andra som inte är allvarligt sjuka
borde inte få göra detta.. aja, nu ska jag fortsätta plugga & sen ringa min pojkvän, se på oc
och sova. så tror inte det blir mer inlägg idag. skriver mer imorgon troligtvis.


 SEXBLOGG NÄSTA?

de är bara att ragga röster ;)

 2010-09-16    17:06:06     URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
 paulina

fyfan vad hemskt :/ till personer som lider så fruktansvärt borde dödshjälp vara okej

 2010-09-16    17:14:27     URL: http://paulinus.blogg.se/
 emy

detta går vi nu igenom.... visst så lever inte min pappa. men han har blivit felbehandlad varenda gång han åkt in på sjukhus... det är inte okej!

 2010-09-16    18:07:26     URL: http://lippyys.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!