tron på gud

 2010-10-26    17:25:47   av:Jennyhellstrom

alltså, jag tycker att folk får tro på vad dom vill så missförstå mig inte nu men asså,
när det gäller gud, hur tänker man då? att en gubbe sitter i himlen och kollar ner på oss
och skapar allt på jorden? att det är han som bestämmer vem som ska dö och när?
att han skapade allt liv på jorden är iaf bullshit, hallå, vem skapade honom då då?
eller har han såna krafter att han "skapade sig själv" hahahahhaa, vem gav honom dom isf?
asså, fattar ingenting om dehär kristengrejen? fast man är konfimerad & allt. mm känns bra,
men tycker faktiskt det känns lite patetiskt vara så jävla överkristen? och likadant en annan sak,
muslimer.. hur lever dom sina liv egentligen? asså, de måste ha ett så himla tråkigt liv!

nu kommer säkert alla tycka att jag låter som en som inte kan någonting om gud & allt
vad dom nu heter, och nej det kan jag inte heller. vet knappt skillnaden på gud & jesus ?
men: jag bryr mig inte.. tycker allt är sånt skitsnack ändå, fyfan vad folk slösar bort sina liv.

VILL INTE GÖRA NÅGON UPPRÖRD MEN VILLE BARA FÅ UR MIG LITE SKIT IDAG, OKEJ? HEJDÅ

 thesswester - inte som alla andra

HAHHAHH FAN VILKET GARV JAG FICK NU!

säg de där till mina fosterföräldrar ;) de skulle skjuta dig!

jag håller faktiskt med ;)

 2010-10-26    18:46:52     URL: http://thesswester.blogg.se/
 rebecca

hahha! du tänker prc som jag! bra jenny ;)

 2010-10-27    10:49:44     URL: http://rebeccaleicht.bloggplatsen.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!