tors - fredag.

 2010-10-15    16:18:02   av:Jennyhellstrom

efter skolan igår så åkte jag som sagt hem till fredrik, vi gjorde väl lite allt möjligt smått.
umgicks med hans mamma & mormor, även elin&richard lite. åt god mat & efterrätt,
spelade kort och mös. gick & la oss skapligt tidigt. älskar alla stunder tillsammans med min
bebispojke
♥ idag gick jag upp vid halv 7, eller ahh.. låg kvar en stund & mös ner mig med
fredrik, han är så gosig & varm när han är nyvaken (a) iaf så gjorde jag mig iordning
& drog sedan till skolan. såg på film på svenskan - hamlet! helt okej ändå?
sen hade vi rehabilitering/habilitering och sen idrott. slappdag.. nu är helg & jag har inget att
göra! kanske träffa fredrik några minuter sen (ngt att se framimot) sen åker han till aneby
och stannar där tills söndag :( ne, nu ska jag väl plugga eller något.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!