super sweet 17 !

 2010-10-04    10:29:00   av:Jennyhellstrom

min familj & pojkvän kom in & sjöng kl 9 för mig igår, söta är dem.
fick en systemkamera utav mina föräldrar, så inlägget fylls utav bilder !

någon söt & jobbig pojkvän som smygfotar en när man är nyvaken.





HAHA, älskar min bitchblick.


skor, kamera, kameraväska, sfbio presentkort, friendsbox, snövitfilm av mor&far :)
av mormor fick jag pengar & en lovelinks till mitt armband. farfar - pengar.
av fredrik fick jag den fina rosa peaktröjan som jag har på bilderna, looooveit.
av ille fick jag en jätte god parfym & av kent en bad-hair-day mössa (a) är jätte nöjd med allt!

blev tårta till kvällsmat med (a)

 FELICIA

vad är det för kamera? :)

 2010-10-04    14:59:16     URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!