jävla viktor & lisa...

 2010-10-21    19:20:31   av:Jennyhellstrom

jag hatar dom just nu, för dom ska typ åka till spanien nu över lovet. till värmen, utomlands,
med varandra bara, göra vad dom vill. & jag ska sitta hemma i kalla äckliga sverige..
jag vill ju också utomlands :/ vill till egypten, med fredrik älskling ♥ jag hoppas verkligen
det blir av att vi åker dit eller någon annanstans i vinter, med hans familj. om inte så ska
jag utomlands med min familj + fredrik eller lisa? i vår när mamma fyller 40år :))

ta mig till havet & gör mig kung?
 Liss

Vi frågade ju om ni skulle med, men inte då ;)

 2010-10-21    21:49:50
 till liss

ahh men du har lovat mig plats i din resväska nu så det är chill (a)

 2010-10-21    22:14:31     URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!