I'm falling even more in love with you.

 2010-10-18    19:04:00   av:Jennyhellstrom


vet inte varför det blir så mycket kärlekssnack i bloggen denna veckan? kanske för att
jag har påverkats mycket utav just "kärlek" lite extra det senaste, både på gott & ont.
extra kärlek ifrån min mor, vänner & pojkvän ♥ även sätt många par bryta upp..
men just ikväll så tänkte jag faktiskt tillägna detta inlägg till två mycket speciella människor;
lisa moberg & viktor ekholm. jag har sett många fina par, men seriöst.. dem här två
är helt fucking gjorde för varandra, det tror jag verkligen. visst, det finns väl dagar då
jag kan irritera mig på dem (ta inte åt er då) men det går över snabbt.
dessa två helt sjukt sinnes störda människor har så mycket kärlek att ge, speciellt till
varandra att man kan inte göra annat än att älska dem. jag tror på er / puuuuss

 Viktoor

aw, jenny då :) så söt är du!!! jag o lisa är lite störda ibland.. men hon är bäst :)



Men nu äre ju så att jag tycker att du och fredrik ska ta och hitta på något med mig o lisa snart! :D

 2010-10-19    08:20:46
 liss

aaaw, sötnooos! :') blir lite lipig nästan!

så underbar du är. :DDD

viktor & lisa. Fredrik & jenny.

jag tror verkligen på er med. ni är helt awesome. :D

bääästa bästiiis <3

 2010-10-19    08:34:31     URL: http://babicake.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!