fredagsmys med bästa

 2010-10-30    17:58:48   av:Jennyhellstrom

i natt fick jag somna in i famnen hos den här sötsaken, finns inget bättre än att borra sig
in i hans armar & bara mysa. varmt & gossigt :* jag älskar dig baby boy, så jävla mycket.

iaf, vi var ju på saw filmen igår, asså filmen var väl helt okej. som alla andra saw filmer,
men dock jävligt besviken på att det inte var några 3D effekter alls typ, det var 2 saker
i slutet som kom sådär läskigt ut mot en, mer var det inte.. sjukt dåligt ! så filmen får
1 tumme upp utav 5!

efter filmen satt vi i 1h och väntade på bussen. kom hem och såg ännu mera film & bara
tog det lugnt liksom / jag lever för min pojkvän, han är världens finaste människa.
 thesswester - inte som alla andra

jag känner verkligen igen den känslan, finns inget bättre än att somna bredvid sin baby :')

 2010-10-30    22:38:04     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!