HEJHALLÅIG!

 2010-11-18    14:35:50   av:Jennyhellstrom

mm, nu är jag hemma igen efter att ha varit i skolan & haft historia & sedan matteprov!
som jag kan medela gick åt skogen, men är mycket glad över att ca 85% utav resten av
klassen inte heller fattade något & också gick därifrån (ta inte åt er). då vill jag säga till er mina
kära läsare att det är inte jag & min klass som suger på matte utan det är våran lärare.
vi har pratat med våran mentor, rektorn, våra föräldrar har ringt rektorn osv. för att hon är
så kass! så vi får hoppas det blir någon ändring nu så att det inte slutar med att hela lillebror
går ut gymnasiet med betyg IG i matte B. skulle ju vara rätt fruktansvärt..
 Gjermundingeborg

Very good guestbook. Interesting!

 2011-09-07    12:23:57     URL: http://gjermundingeborg.blogyears.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!