fredrik,

 2010-11-01    16:48:30   av:Jennyhellstrom

vi har snart varit tillsammans i 2år. det har gått så himla snabbt, samtidigt som det
känns som om jag har känt dig i hela mitt liv. jag kan inte tänka mig ett liv alls utan
dig nu. du är för mycket för det. du är min pojkvän. min bästa vän. min framtid. allt.
det är dig jag ringer så fort det hänt något, om det är något bra eller om jag är ledsen
spelar ingen roll jag ringer dig på 3 fuckin' sekunder ändå. det är dig jag frågar om du
vill ses & hitta på något när jag har tråkigt, dig jag vill resa & upptäcka världen med,
dig jag alltid tänker på baby. två år är både en lång tid & samtidigt inte länge alls, men
för oss hoppas jag & tror att det bara är början :)) du är min. bara & endast min.

i love u baby boy. så jävla mycket ♥ / din jennbenn.

 thesswester - inte som alla andra

awh :') <3

 2010-11-01    19:07:07     URL: http://thesswester.blogg.se/
 thesswester - inte som alla andra

sv: hihi du och fredrik kan vara söta! (a) <3

 2010-11-01    19:56:33     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!