du är inte borta, du har bara gått lite i förväg

 2010-11-26    18:49:36   av:Jennyhellstrom

begravningen idag var det värsta jag har varit med om på länge, så jävla hemskt att behöva
inse att du faktiskt är borta, tror inte jag riktigt hade fattat det innan, förrän idag..
men du ska veta att det var jätte många människor som älskar & saknar dig som var där för
att ta förväl utav dig idag. & allt var så fint, de sjöngs musik till din ära, folk berättade minnen
och talade om vilken fantastisk & godhjärtad människa du var. ♥ jag älskar dig farfar.

du är inte borta, du har bara gått lite i förväg..
 thesswester - inte som alla andra

hatar begravningar :( grät som en bäbis på min farfars.. :(

R.I.P <3

 2010-11-27    00:07:33     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!