ännu än promenad, men bättre.

 2010-11-01    22:04:12   av:Jennyhellstrom
nyss varit på ännu en promenad, men denna gången gick jag inte ensam (a)
gick ut med ffredrik & hans trofasta hundar, höhö. blev ingen jätte lång men vi hann
umgås lite & prata av oss hur dagen varit typ. ♥ imorgon blir det till att rensa ur
garderoben, städa lite, plugga & mysa ner mig framför lite filmer. senare på kvällen
beroende på när fredrik kommer hem, blir det inte alltför sent så skulle jag kanske
träffa honom också. känner på mig att det kommer bli en bra morgondag :))

nu ska jag se film & chilla i min stora varma gosiga säng. godnatt my lovers !
 thesswester - inte som alla andra

nawh :) det är mysigt som fan att gå en promenad med sin pojkvän! hihi :)

 2010-11-01    22:49:12     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!