Bröllop

 2018-08-26    20:24:00   av:Jennyhellstrom
 Vid 07.30 hade jag redan duschat, varit på ica & köpt med mig frukost & åkt till Elin. 
Vi gjorde oss iordning hemma hos henne, käkade lite frulle & drack skumpa! 
 
Vid 09.30 åkte vi mot A6, Elin skulle sminka sig där. Medan hon gjorde det så åkte jag & andra elin 
för att hämta blombuketterna samt lite käk. 
Hem till Elin igen för att pudra näsan. Vid 12.00 var det dags för lite fotografering. 
 

Elin gömmer sig för Robin! 

Fixa detaljer, tur hon hade såna fantastiska tärnor som alltid hade koll ;)
 
Sista bilturen som ogifta! 
 
GIFTA! 
 
Brudparet bjöd på sig själva. Elin har i uppgift att sätta några ringar runt Robins rosa sak 
medans han dansar till "I'm sexy and i know it". Här blev det många skratt! 

Värdparen bjöd på lite show, tjejerna var utklädda till Elin i IK vista tröjor (Elins gamla fotbollslag, mitt också 
för övrigt) & killarna var utklädda till Robin med hans hockeylags tröjor, HC Dalen. 

Jag & min bordsgranne Aida vann bingot! 
Avslutar kvällen med dans & sång! 
 
En fantastisk dag, så mycket kärlek & allt var så bra uppstyrt. Inte bara en rolig dag/kväll för 
brudparet utan för oss allihopa. Väldigt bra värdar styrde upp kvällen på bästa sätt! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!