Svenska serier.

 2018-03-04    18:23:00   av:Jennyhellstrom
Jag har aldrig varit speciellt förtjust i svenska serier eller filmer tidigare men alltså Bonusfamiljen. Ni som inte har sett den måste göra det! Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag tycker om den så mycket men någonting är det. Karaktärerna är så himla överdrivna & starka, vissa blir man så irriterad på & vissa älskar man, som Katja (Petra Mede) alltså underbar! ♥
 
 
Har sett alla 5 avsnitt som finns ute av säsong 2, så måste vänta tills nästa kommit ut. Blev uttråkad & hittade en ny serie - Delhis vackraste händer. En serie om en skild man som nyss fått sparken, han får möjligheten att följa med ett gäng till Delhi, Indien. Han tar chansen & förälskar sig i landet. Jag vet inte om serien är så rolig i vanliga fall men för mig som varit där så var den lite rolig. Man känner igen så himla mycket & den speglar verkligen hur Indien är. Det är ett kaos, men ett underbart kaos på något vis. Längtar tillbaka lite, men framför allt till barnhemmet då. 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!