❤️

 2018-04-22    15:51:00   av:Jennyhellstrom
(null)
 
(null)
 
Min lördag startade jag med en promenad runt munksjön med världens bästa Elina! 
 
Jag är så tacksam för mina fina vänner. Vad hade jag varit utan er? Under mina år så har många vänner kommit & gått. Men dem jag har nu kommer vara med mig genom hela livet. Många människor låtsas vara din vän, för att sedan hugga dig i ryggen. Vissa bara tar energi utan att ge någonting tillbaka. Jag är så tacksam för att slippa sådana människor nu.
 
Jag har inte en jättestor umgängeskrets men omger mig hellre med folk som står mig nära än en massa ytliga som jag inte vet vart jag har dem.  Jag älskar människor som är ärliga, pålitliga, lojala, positiva, med en massa humor & som ger mig energi. De få människor jag har hittat som är sådana, dem blir helt enkelt inte av med mig nu :) en av dem är Elina. Hon har stadigt stått vid min sida i över 11år nu. Tack habibi! ❤️
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!