Jourhem igen.

 2017-10-31    19:36:58   av:Jennyhellstrom
Nu de senaste veckorna har det varit så himla mycket. Jag har knappt hunnit träna vilket ger mig sån ångest men nu försöker jag komma tillbaka till vardagen igen. Det har varit väldigt mycket möten & träffar med bland annat djurens vänner. Jag är nu med i deras arbetsgrupp & har ansvar över deras hemsida med att lägga ut annonser för katter som behöver finna nya hem osv. & i fredags blev jag även jourhem åt två katter, Sten & Stanley. 
 
Jag hade väl sagt innan att jag ej skulle bli jourhem igen men kunde inte säga nej när jag tillfrågades. Detta är två killar som akut behövde ett nytt jourhem då deras dåvarande skulle flytta osv. Det är två härliga bröder, som är så sociala, keliga & roliga. Hoppas de hinner hitta sig ett hem medan de bor här så de inte behöver flytta till ännu ett nytt jourhem, det är mitt mål. Jag kan bara ha dem i några månader för till våren är tanken att jag skall ta hem en liten kattunge som skall bli en del av familjen & då kan jag inte ha en massa jourkatter här hemma. ♥ men vi har några månader på oss nu & jag skall göra allt jag kan för att hitta dem det perfekta hemmet. 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!