Ingen ork

 2017-10-01    08:09:51   av:Jennyhellstrom

Alltså jag har så dåligt samvete över bloggen men glömmer lätt bort den, samt orkar inte heller. Men mitt liv rullar på i 110. Det är någonting varje dag, på riktigt. Förra veckan fick jag till & med införskaffa mig en väggkalender så jag kan skriva upp allt jag ska göra efter jobbet & på helgerna, så jag inte ska glömma eller dubbelboka mig. 



I fredags kom Madeleine & Jonas hit på lite tacomys & umgänge. Alltid lika trevligt <3 

Igår blev det träning & höstmarknad med erica! Hittade en massa fint men höll i plånboken, stolt! (Bild från Indien). 

Idag blir det träning nu vid 10 & sen storhandel. Vid 14.00 kommer lilla familjen hit på tårtkalas för att fira mig som fyller år om 2 dagar! 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!