Bästa

 2017-10-21    12:09:42   av:Jennyhellstrom
Igår fick jag äntligen umgås med mina favoriter ♥ 
 
Vi strosade runt på stan, precis som förr. ♥
Köpte ett par nya jeans & självklart lite "rosendrömmar"te! 
 
Åkte till Ersboda & strosade runt lite där, hämtade upp Jessicas nya valp - Davos! Minsta jag sett! 
 
Hanna joinade oss en sväng ♥ 
 
På kvällen landade vi hos familjen smith & där hade dem, framför allt tilly, fixat lite fest åt mig. 
Förstår ni hur fina människor jag har i mitt liv? ♥
 
Sen blev det fredagsmys med film, glögg & spel. 
 Kickan

Det gör ont i mig att vi inte alltid kan ha det såhär

 2017-10-24    20:32:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!