<3

 2017-10-24    22:17:43   av:Jennyhellstrom
 
 
Min fina vän. Tänk vilken jäkla resa vi gjorde i somras. Ju mer tiden går, ju mer inser jag hur otrolig den egentligen var. Tack för att du tog med mig & för att du ville uppleva allt det där med mig. & tack för att du stod ut med mig & för att du fortsätter stå ut med mig. Vi har nu känt varandra i ca 1 år. Är så glad över att ha dig vid min sida. Jag säger & visar det nog alldeles för sällan men jag tycker att du är helt fantastisk. Love u ♥
 Anonym

Och jag fick Vicky! Bäst av allt! Får se när man kan åka ner och hälsa på. Kan man skicka lite grejer tro? Eller blir de andra barnen avis då? Kramkram 💕💕💕

Svar: Hade varit kul att åka dit någon gång igen ❤️ jo men det tror jag absolut att du kan göra. Barnen är väldigt fina mot varandra & delar gärna med sig, tror ingen blir sur.
Jenny

 2017-10-24    23:17:14
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!