Helgen

 2017-05-07    23:05:00   av:Jennyhellstrom

Efter att jag hämtade hem Noppe i fredags så kom Erica hem till mig för grill & dryck. Blev dessutom en långpromenad samt skräckfilm, innan vi gick & lade oss för dagen efter skulle vi till Ullared en liten sväng. Köpte mig världens finaste resväska så nu är jag redo för semester! 

 
 
När vi kom hem från Ullared så bokade vi resan från Indien till Dubai samt hemresa, så nu är allting klart. Efteråt så gick jag ner till mina föräldrar där Ille & stefan var. Blev mycket prat om resan i sommar. Ille är sjuksköterska så blev mycket prat om vaccinationer, sjukdomar osv, så har lite blandade känslor om resan nu. Ska bli en häftig upplevelse men mycket rädsla kommer finnas med också. Blev bjuden med grillad mat (bästa) sen gick jag hemåt för att umgås med noppisen. 
 lisa

fan vad cool med indien! hur länge skulle ni vara där?
lite avundsjuk faktiskt..
Och glöm inte att åka upp i Burj Kahlifa när ni är i dubai! så jävla cool stad. :)

 2017-05-12    16:01:51
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!