Promenad.

 2017-06-09    22:26:19   av:Jennyhellstrom
Idag efter jobbet så mötte jag upp min fina Daniella & hennes lilla dotter Wilma, på A6! Vi strosade runt lite & hade lite kvalitétstid ♥ Jag köpte mig en väska till min nya kamera & ett par shorts, men det bästa var att få umgås lite. Under eftermiddagen har jag gått promenad i skogen med bustis. Passade såklart på att fota lite också, så ni får se hur fint & mysigt vi har det här i Kaxholmen! 
 
Tyvärr blir kvalitén mycket sämre på bloggen än vad dem är egentligen, men men. 
 FELICIA

Så söt han är! :)

Svar: tack :D
Jenny

 2017-06-10    10:50:56     URL: http://nouw.com/fliisan
 Daniella

Så mysigt, har saknat dig! Grym kamera och fotograf :*

Svar: 3 veckor till pllmys <3
Jenny

 2017-06-10    11:04:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!