April - maj.

 2017-01-11    23:14:04   av:Jennyhellstrom
April; 
Vi lade ut lägenheten för försäljning. & jag saknar den faktiskt. Den var inte perfekt men den var hem för mig. 
 
Mysiga promenader med vänner & hundarna. Fick upp ögonen för kattutställning & bestämde mig att det var 
Ragdoll jag skulle ha. Fick med mig tjejerna på spinning en lördagmorgon. Blev spontant inbjuden på hemmafest 
hos grannen som jag inte kände!
 
Hade många mysiga stunder med min J, pluggade vi inte examensarbete med alkohol så var det på ett café 
med den största efterrätten vi kunde hitta + bio på det. & Många andra mysiga stunder med kickis & company ♥
 
Maj; 
Tränade på som sjutton med min partner in crime. Pluggade på J's altan i gassande sol. 
Vi fick kärlek för chokladdoppad frukt. Stekte på i J's sommarhus! 
 
Alla andra var på brännbollsyran medan jag & j gick på bio & hängde i stan. Mys med hannibannani. 
Examensfest. Promenader i de norrländska skogarna. 
 
Vi tog en dag på stranden. En del grillningar blev det. Fredrik var nästan borta hela majmånad. 
Vi sålde lägenheten. Jag & J hade kräftskiva - mys! 
 
Kvalitétstid med guuurlsen. ♥ Jag & kickis var helt fabulous en kväll! 
 
När jag går igenom dessa månader så inser jag verkligen hur mycket jag saknar mitt liv där uppe. Där uppe hos er. Jag var ständigt omringad av fantastiska människor. Var aldrig ensam. Ni alla är helt fantastiska & jag saknar er hela jäkla tiden, även om det kanske inte alltid verkar så. Skulle ge vad som helst för att ha er nära igen. Men snart kommer jag ♥
 Kickan

Dessa inlägg ger mig en klump i halsen och tårar i ögonen.. Vill vrida tillbaka tiden ! Du betyder så sjukt mycket för mig !
Alla stunder alla skratt !

 2017-01-13    21:51:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!