Vad gör ni på gymmet?

 2017-02-27    21:47:47   av:Jennyhellstrom
Nu kommer surtanten i mig fram. Men vad gör vissa människor på gymmet? 
Varje gång jag tränar så finns det alltid ett gäng med tjejer där som ständigt sitter med sina mobiltelefoner, eller sitter ner och för en konversation. & tro mig, jag blir inte irriterad över att folk kollar sina telefoner vid vila, utan dessa tjejer sitter ner under hela mitt pass, alltså mellan 45-60min! Folk får göra vad dem vill, men på ett litet gym som friskis i huskvarna så är det ganska irriterande att sådana personer är där och tar upp både yta och utrustning. Förra veckan var det småpojkar där och dem visste väl knappast själva vad dem gjorde där. Jag var tvungen att besöka gymmets hemsida när jag kom hem för att se åldersgränsen - 13år, 13ÅR! Är inte det helt absurt? Varför skall små barn träna på gym? De får dessutom vara på gymmet redan vid 10års ålder i vuxet sällskap, WHYYYY? 
 
Jag är ändå ganska imponerad över hur dessa tjejer faktiskt tar sig tiden till att byta om, ta sig till gymmet, betala för att vara där, duscha, byta om och åka hem, för att få kolla på sin telefon. Hoppas att det snart lugnar ner sig och att alla som inte är seriösa med sin träning gör ett klokt val i att stanna hemma istället :) 
 
Detta kan man också göra på ett gym ha AW & rulla upp toarullar! :)
 Kickan

Dom kanske tar en bild lägger ut på insta för dom har ju varit på gymet 😂

Svar: Haha ja, men de kan ju inte vara så fotogeniska då om det tar 1h 😁😅
Jenny

 2017-02-28    20:31:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!