Bästa julklappen

 2017-12-30    20:33:27   av:Jennyhellstrom
Min kära lilla mamma har länge velat ha en kattunge men inte riktigt kommit till skott med det så resten av familjen tog saken i egna händer. Vi letade & letade efter den perfekta lilla kissebebisen till mamma & en dag fann vi henne! Dock var det fyra stycken andra som skulle komma & kolla på henne på en söndag så jag fixade till så vi kunde komma redan på lördagen, ingen annan skulle få henne! Jag, Victor & Evelina satte oss i bilen & drog ner till Kungälv, Göteborg den 25/11 och kom tillbaka med lilla Lady Sansa ♥ 
 
Jag hade henne hos mig i 2 veckor eftersom tanken var att mamma skulle få Sansa dagen innan julafton men pappa kunde inte hålla sig längre ;) Nu har hon bott hemma hos familjen Hellström i några veckor & går nu under namnet "Doris", ett riktigt litet charmtroll. 
 
 kickan

Så söt

 2017-12-30    23:52:25
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!