1a advent

 2017-12-03    20:40:18   av:Jennyhellstrom
Första advent förra året hjälpte jag dig att pynta hemma. Du hade inte haft något pynt alls framme året innan & hade ingen större drivkraft till att få fram det detta året heller, men jag bestämde mig för att fixa julstämning hemma hos dig. Det var en mysig stund vi fick tillsammans ♥
 
Nu vid juletider så blir det mer påtagligt att du är borta. Det är alltid en tid som vi ses. Jag tänker på dig väldigt ofta & jag saknar dig något så enormt. Jag vill ändå tro att du på något sätt är med oss i familjen & ser allting vi gör, att du skrattar åt våra galenskaper och skakar på huvudet åt dumheterna vi gör. Jag tänder ett litet ljus för dig ikväll. Puss fammo. 
 
 
 Lisa

<3

 2017-12-19    10:01:16
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!