Mitt i allt mörker.

 2017-04-06    21:00:00   av:Jennyhellstrom
Mitt i allt mörker så finns det ändå många fina saker man får uppskatta. Jag har under dessa månader insett hur många fantastiska människor jag har i mitt liv. Min familj, vänner & kollegor ♥ Det är så många som visar omtanke att jag blir alldeles rörd. 
 
Mitt liv är kaos just nu. Utåt så försöker jag verkligen bara leva på som vanligt och är glad och positiv, men i min ensamhet så kan jag enkelt bryta ihop. Och det är okej. Vi människor måste lära oss att det är okej att vara ledsen och tycka synd om sig själv ibland. Det måste man få göra. Det man däremot inte ska göra är att gräva ner sig alltför långt, så det blir svårt att komma upp igen. Försök hitta dina ljuspunkter i livet och fokusera på dem. 
 
Hoppas ni alla har det bra. Nu ska jag se ett avsnitt av Grimm och sen ska jag nanakudde för jag är helt slut. Godnatt! 
 
 
 kickan

Älskade älskade vän ❤ vad jag önskar att jag kunde göra något för dig !

 2017-04-06    21:26:32
 Kent

Kram till dej.

 2017-04-07    10:49:12
 Hannnii

Du vet att jag alltid finns här för dig! ❤

 2017-04-07    20:32:00
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!