Jennys trafikskola

 2017-04-17    22:12:35   av:Jennyhellstrom
Om det är någonting som irriterar mig i princip varje dag så är det folk som inte kan köra bil. Fick ni körkort i flingpaketet? Eller är ni 93 år gamla? Här kommer Jennys trafikskola, utbilning 1: 
 
♦ Blinka! Hur svårt är det? 
♦ "Söndagsåkare". Glid gärna runt i 20km/h men inte när ni har bilar bakom. MYYGOD. 
♦ Accelera! Det går inte att ligga i 60km när du ska ut på motorvägen..
♦ Omkörningar. Ska ni köra om - kööööör ordentligt, du kan inte ligga i samma hastighet som dem till höger..
♦ Folk som inte kan rondeller..
♦ Vilsna förare. Hur irriterad blir man inte när någon bara stannar, mitt på vägen? Vad sägs om att först blinka & sen svänga av? Folk tror att dem är ensamma i trafiken och får för sig att "nu vet jag inte vart jag ska, jag stannar här". 
 
Finns många många fler exempel som jag kan ge er men dessa är några som man ofta råkar ut för. Så om ni själva känner att ni stämmer in på någon/några av dessa punkter, gör om & gör rätt! :) Jag är inte rädd för att lägga mig på tutan & berätta att ni har gjort fel! 
 
 
/Bossen 
 Anonym

Word

 2017-04-18    17:38:15
 Erica

Jag gör vissa småfel ibland pganska nervositet men annars sköter jag mig rätt bra 😁 Fyra månader på fredag!

 2017-04-22    20:16:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!