Gather the wicked and praise the insane.

 2017-04-09    21:26:58   av:Jennyhellstrom
 De senaste träningspassen har verkligen gått bra för min del och jag känner verkligen en längtan efter gymmet just nu, det var länge länge sen jag kände så. Något som gör väldigt mycket med motivationen är musiken. Här är några av mina favoriter; 
 
 Alla som känner mig sen långt tillbaka vet att jag älskar bfmv. Denna låt är så skön att springa till!  


"The Hum" är också fruktansvärt skön att springa till. Hade denna på mina spinningpass - så härlig! 


"Enter Sandman" kommer på i hörlurarna vid styrketräningen! 


"Freakshow part 4" har jag spelat sönder men fortfarande inte tröttnat på! 


"Freaks" tänker på min träningspartner nr 1 varje gång jag hör denna & taggar till tusen! 


 
 
 kickan

Jag försöker komma över tröskeln att det ä skönt att springa

Svar: Jag kom över den för några dagar sen bara, så underbart! Alltid hatat att springa innan..
Jenny

 2017-04-09    21:39:19
 Kickan

Jag vet ju att det inte varit din favorit därför blir det extra avundsjuka 😘 Men det är ju asbra att du kommit till att du tycker det är skönt

 2017-04-09    22:51:25
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!