Yesterday

 2016-09-04    09:47:55   av:Jennyhellstrom

Underbar dag i Stockholm igår med mina gääääääärls! Vart väldigt rörd när jag träffade dem, vill ju alltid ha dem nära. Vi fyllde i alla fall dagen med att de sprang tjejmilen, shoppade, ät gott & gick lång promenad genom stan.

Nu är vi vakna, ätit frukost, packat & ska bege oss mot stan igen! Redan vid 14.05 går min buss så vi ska göra det bästa av tiden! <3

 Kickan

Bästa dygnet på länge ❤️ Gör ont i mig att vi inte kommer träffas på ett tag 😭

 2016-09-04    19:22:30
 Jess the best

Finns ingen som kan ta din plats, den vänskap som vuxit fram mellan dig och mig är så stark jag inte kan förstå de själv. Kan inte fatta att man kan behöva en vän och skapa ett så starkt band mellan varandra som jag har med dig! Du och jag forever where ever! Love !

 2016-09-04    21:18:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!