Helgen

 2016-11-14    19:34:14   av:Jennyhellstrom

I helgen har jag bland annat haft fredagsmys med Hanna! Hon kom hit på kvällen & vi spenderade några timmar i soffan framför vänner, massa fruktsallad & prat om allt mellan himmel & jord! En mycket bra start på helgen!

I lördags strosade jag runt på stan med Victor & Evelina. Jag införskaffade mig en ny T-shirt från Levis, mycket nöjd! Sedan blev det lite lunch på Jensens innan vi begav oss hemåt igen!
På kvällen åkte jag till Madeleine där även Agnes & Johanna var! Det blev en hel del vindrickande, musik & en himla massa skratt! Runt 00 drog dem andra ut & jag åkte hemåt!

Igår var det fars dag så självklart gick jag hem till föräldrarna & spenderade några timmar där! Jag är så lyckligt lottad som har fått världens bästa pappa :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!