Helgen

 2016-11-29    08:26:37   av:Jennyhellstrom

I fredags efter jobbet så hade jag några av mina kollegor här hemma! Jag bjöd på lite pulled pork tacos, julsnacks & senare blev det spel! En väldigt trevlig kväll :)

I lördags tog jag det lugnt på förmiddagen, sen runt 15 var jag hos mormor för att gå ut med hunden eftersom hon var bortbjuden på annat den dagen!

Direkt efter promenaden så åkte till farmor i Norrahammar för att umgås lite, samt hjälpa henne med att få upp lite julpynt! Kvällen avslutades sedan hemma hos mina föräldrar med god mat!

I söndags blev det en tidig roadtrip till Ullared med madeleine! Första gången i mitt liv som jag är där innan butiken har öppnat! Det var mindre folk än vad jag hade förväntat mig så vi kunde ta det lugnt. Handlade mest åt andra & även en hel del julklappar, men hittade mina efterlängtade lådor i alla fall så är sjukt nöjd med dagen! Att dessutom få en heldag med denna grymma tjej är inte fel heller! Tack för en toppendag M 💕

På kvällen blev det 1:a adventspyssel för hela slanten! Dock väldigt tråkigt att göra det ensam. Brukar alltid göra det med familjen eller med Fredrik, så inte alls lika kul nu men mysigt när allting är uppe i alla fall!

 Madde

Va mysigt det blev! 😍

 2016-11-29    08:30:48
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!