Bates motel

 2016-11-21    21:28:32   av:Jennyhellstrom
Höst & vinter är för mig en riktig mysperiod med en massa serietittande & tedrickande! Det är så skönt att se ett avsnitt eller två på kvällen och bara koppla av. Just nu följer jag en serie på Netflix som heter 'Bates motel' som jag varmt kan rekommendera. Den är i genre drama, thriller & skräck men jag tycker inte att den är så värst läskig, däremot väldigt oförutsägbar & spännande. Så har ni ingen serie som ni följer så ge den en chans :) Den utspelar sig dessutom kronologiskt före händelserna i Alfred Hitchcocks film Psycho, som jag tror att de flesta av er känner igen?! 
 
"I'm afraid of you and i love you, and that's a bad combination"
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!